מרגש: האדמו"ר מכניס לחופה את היתומה שאימץ, ומזמין את החסידים

    ארי וידר No Comments on מרגש: האדמו"ר מכניס לחופה את היתומה שאימץ, ומזמין את החסידים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חתונה מרגשת צפויה להתקיים הערב בני ברק, כאשר הכלה היתומה, בתו של הרב אהרן דב גשטטנר תנשא בחתונה שתתנהל בראשותו של האדמו"ר הרמ"מ מויזנ'יץ.

    כזכור, דקות לפני תפילת כל נדרי בליל יום כיפור האחרון התמוטט האברך הרב גשטטנר בבית הכנסת של חסידי ויז'ניץ ובמשך למעלה משבוע היטלטל בין שמיים לארץ, כאשר האראלים ניצחו את המצוקים ביום הראשון של חול המועד סוכות בהותירו עשרה יתומים, בהם כלה כחודשיים לפני נישואיה.

    בחסידות ויז'ניץ מספרים כי האדמו"ר אימץ את המשפחה אל ליבו והצהיר כי ישמש להם כאב. בעת חזרתו של האדמו"ר מביקורו בארה"ב בשבוע שעבר, הוא הורה לרכוש מתנות לכל אחד מבני משפחת הנפטר, והעניק להם אותם אישית במוצאי שבת האחרונה.

    בני המשפחה שהו, כך לדברי גורמים בחסידות, במשך כשעתיים וחצי בקודש פנימה, כשהאדמו"ר מעניק הדרכה וברכה לכלה ולאלמנה השבורה.

    האדמו"ר אמר לבני המשפחה "מדובר בשמחה שלי ואני מזמין את כל הציבור להשתתף יחד איתנו בחתונה", ואכן בחתונה הערב צפויים להשתתף מאות מחסידי ויז'ניץ כאשר האדמו"ר יחרוג ממנהגו ואף ירקוד במצווה טאנץ, זאת בפעם הראשונה בחתונת חסידיו.

    בחסידות מספרים כי האדמו"ר אף דאג לגייס סכום כסף לרכישת דירה עבור האלמנה והיתומים וכי במהלך השבע ברכות צפוי להיחתם החוזה לרכישת הדירה עבורם בבית שמש. גם עלויות החתונה יכוסו בידי עסקני החסידות.

    בני המשפחה גם גילו כי המנוח הותיר אחריו לחני קודש שהלחין ואחת ההפתעות בחתונה תהיה כאשר מקהלת החסידות תפצח בשיר מלחניו של הנפטר.

    בחסידות מציינים כי עדיין נדרש סכום כסף לקרן המשפחה בוועד הרבנים קרן מספר 4064.



    0 תגובות